måndag 31 oktober 2016

Festival

Hoppas ni har en bra måndag och att ni väntar en spännande vecka framför er! Här försöker jag få veckorna att gå ihop. Just nu är jag arbetssökande och kämpar med att ha dagliga rutiner. Har fått ett bra tips av min syster som studerar och är mycket hemma att skriva ned dagen, typ schemalägga den. Idag testar jag det, funkar sådär. Jag får i alla fall saker gjorda om inte annat! Bra for sure.

I lördags var jag och min sambo på sy- och hantverksfestivalen! Nu är den ju förbi men jag rekommenderar denna mässa varmt för er som är intresserade av pyssel med tyg, garn och pärlor till nästa år. I Älvsjö finns det ju tre hallar men endast en var öppen för festivalen. Ändå tyckte jag att det mesta fanns. Allt är ju väldigt plottrigt så man fick rota, klämma och känna för att hitta rätt. Mest fanns det massa fina tyger som även inspirerade mig.
Jag köpt ett nytt garn från Favoritgarner. Catona heter det och är ett bomullsgarn med lyster i. Finns i helt underbara färger! Jag shoppade såklart massa annat också :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar