onsdag 5 oktober 2016

Motivera mera

Idag lyser höstsolen och jag med den :) Hösten är helt rätt för mig! Ska på arbetsintervju imorgon för ett ganska intressant jobb, tjejgrupper på Väsby tjejjour tar fart imorgon också och elva veckor framåt, min virklust och drivet är tillbaka, jag har en fantastisk familj och jag fyller år på fredag! Det som är bra med att fylla år är att jag får träffa vackra människor och umgås med dem... Försöker intala mig att åldern bara är en siffra och att jag bara blir snyggare för varje år som går.
Hur gör ni när ni tappar virklusten? Mitt driv dör lite när jag inte hinner med, dock borde det vara en morot att vilja fullfölja saker? Det är ju en fantastisk känsla att se en klar produkt och att få beta av projekten. Det bästa är väl att se lyckan hos mina fina "köpare"! Allt detta borde ju ge energi och driv nog?

Här har ni en fin toffla/socka virkat i ett garn från Finland som heter Novita 7 veljestä. Ett ruggigt sockgarn i regnbågens färger. And I just love it! Mönstret är gjort Myhobbyiscrochet.se och är virkat med stjärnmönster. Tidigare idag fick jag tyvärr repa upp den andra sockan. Så kan det gå ibland.. jag är inte van att göra två av samma... pjuh!






Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar